Douglas Rushkoff - Cyberia

Dostępność: na wyczerpaniu
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 33,00 zł 33.00
ilość szt.

Opis

Czym jest Cyberia? Cyfrową krainą, w której wszyscy chcąc nie chcąc żyjemy, czy światem wysokich technologii, dostępnym tylko nielicznym informatykom? Rzeczywistością wirtualną czy czymś całkowicie namacalnym, dostępnym naszym zmysłom? Co łączy ze sobą informatyków z Doliny Krzemowej, magów chaosu, konsumentów psychodelików, pisarzy cyberpunkowych, współczesnych psychologów i fizyków oraz twórców i odbiorców muzyki transowej? O tym dowiecie się z książki Douglasa Rushkoffa, pierwszej, błyskotliwej próby opisu cyberkultury, ukazującej jej niezwykły potencjał.

Cyberia to kompendium wiedzy o magicznych, psychodelicznych i anarchicznych korzeniach Internetu, stworzone przez jednego z najwybitniejszych specjalistów od kultury współczesnej, laureata prestiżowej Nagrody im. Neila Postmana. To wędrówka przez różne wymiary cyberkultury - rzeczywistość wirtualną, psychologię transpersonalną, gnozę psychodeliczną, fizykę kwantową, kulturę rave, muzykę ambientową, magię chaosu i hakerstwo - ku krainie, gdzie wszystko jest możliwe. Ku krainie, w której żyjemy.

Format: A5
268 stron


"Cyberia to fascynująca podróż po obecnych granicach ludzkiego doświadczenia... opowiedziana w sposób, który umożliwia czytelnikowi przeżywanie zmieniającej się co chwila rzeczywistości cyberdelicznego XXI wieku".

- dr Timothy Leary

 

"Oto oszałamiająca i niebezpieczna podróż po 'cyberprzestrzeni'".

- Publishers Weekly

 

"Cyberia to książka, która z powodzeniem może spełniać rolę punktu oobserwacyjnego po współczesnych, burzliwych czasach"

- Continental Profiles Magazine

 

"Od technologii z Doliny Krzemowej po całonocne szalone imprezy pogańskie, Rushkoff eksploruje rzeczywistość wirtualną, nowe psychodeliki i substancje wspomagające inteligencję, a także inne pit stopy porozstawiane na cyfrowej autostradzie"

- Entertainment Weekly

 

"Cyberia to przestrzeń, która nie do końca jest przestrzenią - metastrefa odtwarzająca sama siebie za każdym razem, gdy ktoś w nią wkracza. Równie prosta jak e-mail i równie nieskończona jak fraktal, hiperprzestrzenna, hiperżyciowa, zwirtualizowana rzeczywistość".

- Los Angeles Reader

 

"Cyberia to opowieść o ludziach zamieszkujących najdalsze zakątki cyfrowych granic, tuż na skraju świadomości".

- Morph's Outpost On The Digital Frontier


Spis treści

Przedmowa

Wprowadzenie

Część Pierwsza: Komputery: Zemsta jajogłowych
1. Nawigacja po strumieniu danych
2. Poruszanie się po krainie całkowitego zapomnienia
3. Globalna wioska elektroniczna
4. Na styku z technosferą

Część Druga: Narkotyki: Substancje ze świata zaprojektowanej rzeczywistości
5. Patrzeć znaczy dostrzegać
6. Tworzenie powiązań
7. Piekielny podmuch rozczarowania
8. 1234567: Wszyscy inteligentni ludzie idą do nieba

Część Trzecia: Technoszamanizm: Formacja czasu przemiany
9. Wymykanie się historii
10. Jak sprawić by Złota Reguła stała się trendy
11. Technologia neopogańska 
12. Ogrodnicy chaosu 

Część Czwarta: Wytnij i wklej: Artyści w Cyberii
13. Ewolucja cyborga
14. Plądrowanie hipertekstu
15. Granie ról

Część Piąta: Wojna w Cyberii: Metody i memy
16. Przełamywanie lodów
17. Nowy kolonializm
18. Niech wygra najlepszy mem

Biuletyny z okopów
Indeks

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Nowości wydawnicze
Alan Watts - Stań się, czym jesteś
Alan Watts - Stań się, czym jesteś
31,00 zł
szt.
Israel Regardie - Ogród granatów
Israel Regardie - Ogród granatów
32,00 zł
szt.
Hermaion nr 5
Hermaion nr 5
29,00 zł
szt.
Ben Sessa - Renesans psychodeliczny
Ben Sessa - Renesans psychodeliczny
55,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl